Tyler Hoechlin and Tyler Posey at The Flash Bash
Shared Jul 31 with 2,153 notes » via - source + reblog
# twc# cast# dorks# fuck# just# t twice# tyler and tyler# t2# t squared# tyler posey# tyler hoechlin# sdcc




tashastrawberry:

внезапно аушный тинвульф

tashastrawberry:

внезапно аушный тинвульф

Shared Jul 31 with 125 notes » via - source + reblog
# derekstiles# sterek# fanart# whoa# just# elf!stiles# i guess# maybe# elven!stiles# hot sure# au# crossover# hmm# elf!derek# elvish!derek




Shared Jul 31 with 8,826 notes » via - source + reblog
# fuck# dorks# just# sdcc# tyler hoechlin# jr bourne# umm# face# why





Dylan O’Brien attends the 20th Century Fox press line during Comic-Con International 2014 at Hilton Bayfront on July 25, 2014 in San Diego, California.

Dylan O’Brien attends the 20th Century Fox press line during Comic-Con International 2014 at Hilton Bayfront on July 25, 2014 in San Diego, California.

Shared Jul 31 with 2,802 notes » via - source + reblog
# dylan o'brien# sdcc# cast# twc




Shared Jul 31 with 2,592 notes » via - source + reblog
# captian hydra# captain america# steve rogers# fanart# welp# fuck# marvel# au# screaming# derekstilinski# umm# just# holy shit




methtacular:

race representation in american television

# fuck# just# food




Shared Jul 31 with 6,545 notes » via - source + reblog
# twc# cast# dorks# sdcc# just# fuck# tyler hoechlin# jr bourne




Wait is Diancie pronounced like Beyoncé or ?

Shared Jul 31 + reblog
# umm# don't look at me# just# you can laugh at me now if you want# ugh




jess-miller:

get to know me meme: [2/8] friendships  scott mccall & stiles stilinski
Scott, just listen to me. You’re not no one. Scott, you’re my best friend, okay, and I need you. Scott, you’re my brother. Alright, so if we’re gonna do this, then I think you’re just gonna have to take me with you then.
Shared Jul 31 with 334 notes » via - source + reblog
# scottles# scottstiles




mass effect /live-action/
pre-service history colonist

Shared Jul 31 with 1,342 notes » via - source + reblog
# mass effect# whoa# i know about half of these# damn# just# blood